Καλώς ορίσατε στο SofterrOr.

Το όνομα μου είναι Φλώρα και λατρεύω τις χειροποίητες δημιουργίες.
Σε αυτή τη σελίδα μπορείτε να δείτε δημιουργίες που κατασκευάζω τις ελεύθερες ώρες μου από τσόχα και ύφασμα, όπως, Μπομπονιέρες Βάπτισης, Χριστουγεννιάτικα Στολίδια, Πασχαλινές Λαμπάδες, και πολλές, πολλές δημιουργίες! Φτιάχνω διάφορες μορφές ραμμένες με τα χεράκια μου και αυτό μου αρέσει γιατί το κάθε πραγματάκι που δημιουργώ από το ίδιο πατρόν έχει τη δική του μοναδικότητα.

Δευτέρα, 23 Φεβρουαρίου 2009

♥ Πασχαλινή Ροζάννα ♥


Η Χηνούλα αυτή είναι η πρώτη δημιουργία μου για το Πάσχα.




Έχει γίνει από άσπρη και πορτοκαλί τσόχα.
Τη δικόσμηση την έκανα με κορδέλα και κουμπιά.



4 σχόλια:

  1. αυτη η χηνα μου αρεσει πολυ!!
    να την πουμε ροζανα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μετά από ερώτηση της/ου ανώνυμης/ου φίλης/ου μας,
    Η Πασχαλινή Χήνα ονομάστηκε Ροζάννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φλώρα θα μπορούσες να κάνεισ ολόκληρη σειρά με χηνούλες πολύ ωραία και για λαμπάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφη η δημιουργία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή