Καλώς ορίσατε στο SofterrOr.

Το όνομα μου είναι Φλώρα και λατρεύω τις χειροποίητες δημιουργίες.
Σε αυτή τη σελίδα μπορείτε να δείτε δημιουργίες που κατασκευάζω τις ελεύθερες ώρες μου από τσόχα και ύφασμα, όπως, Μπομπονιέρες Βάπτισης, Χριστουγεννιάτικα Στολίδια, Πασχαλινές Λαμπάδες, και πολλές, πολλές δημιουργίες! Φτιάχνω διάφορες μορφές ραμμένες με τα χεράκια μου και αυτό μου αρέσει γιατί το κάθε πραγματάκι που δημιουργώ από το ίδιο πατρόν έχει τη δική του μοναδικότητα.

Κυριακή, 22 Φεβρουαρίου 2009

♥ Πολύχρωμο Αερόστατο ♥

Αυτό το Φουσκωτό Πολύχρωμο Αερόστατο
μου πήρε 5 ημέρες να το τελειώσω.
Έτσι είναι το Χειροποίητο.

Φτιαγμένο από Πολύχρωμα Κομμάτια Τσόχας,
κουμπιά σε δίαφορα σχήματα και μεγέθη






και κορδέλες για να συγκρατούν το καλάθι.

10 σχόλια:

  1. Λαμπάδες πότε θα κάνεισ επιτέλους?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό θα μπορούσε να γίνει ολόκληρη σειρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φανταστικο!!!Εχει δικιο η ανωνυμη φιλεναδα μπορει να γινει σειρα,μια ιστορια ας πουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ λαμπάδες! Επιτέλους είδαμε και κάτι διαφορετικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΛΑΜΠΆΔΕΣ!!! Επιτέλους είδαμε και κάτι διαφορετικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σύγχρονα υλικά σε πρωτότυπες υπερβάσεις. ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω δει ωραιότερο!!!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. απίστευτη δουλειά!!!τέλεια!
    τα πουλάς????μόλις βρήκα το blog σου και δεν έχω ιδέα τι παίζει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή