Καλώς ορίσατε στο SofterrOr.

Το όνομα μου είναι Φλώρα και λατρεύω τις χειροποίητες δημιουργίες.
Σε αυτή τη σελίδα μπορείτε να δείτε δημιουργίες που κατασκευάζω τις ελεύθερες ώρες μου από τσόχα και ύφασμα, όπως, Μπομπονιέρες Βάπτισης, Χριστουγεννιάτικα Στολίδια, Πασχαλινές Λαμπάδες, και πολλές, πολλές δημιουργίες! Φτιάχνω διάφορες μορφές ραμμένες με τα χεράκια μου και αυτό μου αρέσει γιατί το κάθε πραγματάκι που δημιουργώ από το ίδιο πατρόν έχει τη δική του μοναδικότητα.

Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012

♥ Λεμονάκι Μυρωδάτο!!! ♥

...και από τη πόλη αφράτο!!!
Καλημέρα με όμορφες μυρωδιές και νέα σχέδια! Το ξέρω ότι έχω να κάνω σχεδόν δύο μήνες ανάρτηση, αλλά όπως έχω πει στο παρελθόν ο χρόνος μου είναι περιορισμένος και όταν ξεκλέβω λίγη ώρα κάνω και ένα σχεδιάκι.
Σήμερα θα σας παρουσιάσω το Λεμονάκι Μυρωδάτο σε μπομπονιέρες βάπτισης και το μαρτυρικό τους. Έχω δημιουργήσει δύο εκδοχές δεσίματος μπομπονιέρας. Το ένα είναι ο φιόγκος που για να είμαι ειλικρινής το είδα στην ταλαντούχα Ευαγγελία και μου άρεσε πολύ σαν ιδέα και το δεύτερο είναι με ψηλό τούλι. Τα λεμονάκια τα έχω ράψει με κίτρινη τσόχα, τα φύλλα με σκούρο πράσινο, τα κλωναράκια με παχιά λαχανί τσόχα 3 χιλιοστών και το λεμονανθό με λευκή και πάλι κίτρινη τσόχα.
Οι μπομπονιέρες βάπτισης και το μαρτυρικό βάπτισης είναι καρφίτσες, και στις δύο περιπτώσεις έχω χρησιμοποιήσει κίτρινη καρό κορδέλα σε διάφορα πάχη. Επίσης έχω προσθέσει και 2 βελούδινές μικρές κορδελίτσες σε λαχανί και κίτρινο χρώμα.
Οι διαστάσεις είναι:
  • Λεμονάκια επάνω στον τούλινο φιόγκο 8 Χ 10 εκατοστά περίπου.
  • Λεμονάκι επάνω στο ψηλό τούλι 6 Χ 4 εκατοστά περίπου.
  • Το μαρτυρικό βάπτισης 5 Χ 3 εκατοστά περίπου.
Τα λεμονάκια δεν είναι απλός τσόχινα στολίδια επάνω στις μπομπονιέρες, αλλά μυρίζουν, τι άλλο Λεμονάκι!!! Γι'αυτό και η ονομασία της ανάρτησης " Λεμονάκι Μυρωδάτο!!! "
Σιγά, σιγά μπαίνουμε, τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω, στην άνοιξη, με τις ποικίλες μυρωδιές από τα πολύτιμα δεντράκια και λουλουδάκια!
Νομίζω πως είναι μια πολύ όμορφη και Ελληνικότατη πρόταση για μπομπονιέρα!

Καλή Εβδομάδα :Ο)












18 σχόλια:

  1. Πανέμορφες οι μπομπονιέρες! Σαν αληθινά είναι τα λεμονάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πρωτοτυπη πολύ ιδέα και πολυ όμορφα!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκύτατα τα λεμονάκια σου Φλώρα! Γεια στα χεράκια σου! Μάλιστα είναι η πρώτη φορά που βλέπω αυτό το θέμα....πρωτότυπο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φρεσκια ,δροσερή ιδέα και με άρωμα άνοιξης!! Μακάρι να έρθει σύντομα... Αυτός ο χειμώνας μοιαζει ατελειωτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανεμορφες τις εφτιαξες τις μπομπονιερες! Τα λεμονακια δειχνουν ολοζωντανα!!!! Καλη Σαρακοστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφα που είναι! Μπράβο! Νομίζω πως μου 'ρχεται το άρωμα των λεμονανθών! Μάλλον έχω ανάγκη να έρθει η άνοιξη...
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκα!Πανέμορφα τα λεμονάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μοσχομυρισε ο τοπος λεμονακι.Καλο μηνα να εχεις, ομορφο και δημιουργικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φλώρα μου, πανέμορφα! Τόσο ωραία τα χρώματα και βέβαια απίθανη η ιδέα για το άρωμα!!!
    Καλό μήνα να έχεις και χαίρομαι που σου άρεσε το βιντεάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ότι πιο όμορφο έχω δει σε μπομπονιέρα!!!Τέλειο,μπράβο,χίλια μπράβο!!!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φλώρα μου καλό σου μήνα!! Τι ωραία λεμονάκια είναι αυτά? Σαν αληθινά!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΛΕΜΟΝΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!ΥΠΕΡΟΧΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ...ΔΡΟΣΕΡΗ!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. απλά υπέροχα και μυρωδάτα τα λεμονάκια σου!!!!! γεια στα χεράκια σου, λεπτομέρειες τρομερές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς σε βρήκα. Μ' αρέσει πολύ η δουλειά σου. Αυτά τα λεμονάκια, τα φορούσα πολύ άνετα για καρφίτσες. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάρα πολύ όμορφες και οι δυο εκδοχές, Φλώρα μου, μοσχομύρισε ο τόπος!!!!
    Φιλιά και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σου! Σε περιμένει ένα παιχνίδι για να πάρεις μέρος, στο μπλογκσπιτάκι μου! http://xamogelucky.blogspot.com/2012/03/blog-post_1536.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ax ti na po!!!!!!!!!!!pragmatika den pezese....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή