♥ Σύνθεση Με Κουκουβάγιες!!! ♥

Πριν από 2 μήνες περίπου πήρα ένα email από την Ελένη που με ρωτούσε εάν μπορώ να κάνω μια σύνθεση με κουκουβάγιες. Συγκεκριμένα ήθελε μια τριμελή οικογένεια, με κουκουβάγιες που να κάθονται επάνω σε ένα κλαδί. Στη σύνθεση έπρεπε να προσθέσω και το όνομα της τυχερής Αθηνάς. Για να με βοηθήσει η Ελένη και να μου δώσει να καταλάβω τι ήθελε ακριβώς μου έστειλε και μια φωτογραφία, από το γνωστό blog Maisie Μοο με τις πανέμορφες κατασκευές από τσόχα, ίσως γνωστό σε κάποιους από εμάς, τουλάχιστον όσοι ασχολούνται με τις δημιουργίες.
Πήρα την ιδέα και το αποτέλεσμα σας το παρουσιάζω παρακάτω.
Είναι μια ενδιαφέρουσα πρόταση για διακοσμητικό δωματίου που μπορεί να γίνει σε διάφορα θέματα και μεγέθη και να στολίσει το παιδικό δωμάτιο και όχι μόνο.

Το υλικό που έχω χρησιμοποιήσει σε όλη τη σύνθεση είναι από τσόχα.
Οι διαστάσεις είναι 45 εκατοστά περίπου και το ύψος από το όνομα μέχρι και το κλαδί είναι 35 εκατοστά περίπου.
Υπάρχουν δύο μόνιμες κουκουβάγιες στη σύνθεση και μια μικρή που στην πίσω πλευρά έχω ράψει καρφίτσα για να πηγαίνει όπου θέλει!

Μια αρκετά μεγάλη σύνθεση που δεν είχα κάνει έως τώρα και ήταν μια πρόκληση για μένα.
Πιστεύω να τα κατάφερα και να αρέσει και σε εσάς!

Καλό Μήνα σε όλους πάντα με όμορφες δημιουργίες. :Ο)
















12 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α! Κουκουβαγιομανία μας έπιασε στον κόσμο της τσόχας... κι εγώ κουκουβάγιες φτιάχνω τώρα! :)
    Υπέροχη η σύνθεση, είχα δει κι εγώ το Maisie Moo αλλά ακόμα δεν τόλμησα να κάνω κάτι αντίστοιχο! Και οι καμηλοπαρδάλεις που φτιάχνει είναι τέλειες!
    Μπράβο Φλώρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η σύνθεση σου!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειες, και τόσο χαρούμενες!
    Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι τέλειες τέλειες τέλειες!!!!! πολύ μου άρεσαν!!!!!! Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φλώρα μου σούπερ το αποτέλεσμα, οι γονείς της Αθηνάς ξετρελάθηκαν! :)
    Άντε, περιμένουμε κι άλλα!
    Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια και χαίρομαι που σας άρεσε η σύνθεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω δει πιο όμορφο διακοσμητικό για παιδικό δωμάτιο!Πραγματικά υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φλώρα μου, είναι πολύυυυυυυ πολύ ωραία κατασκευή. Πολύ προσεγμένη και θαυμάσιο διακοσμητικό για παιδικό δωμάτιο!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο διακοσμητικό! Μπράβο Φλώρα!!!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτικές οι δημιουργίες!Τέλειο μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή