♥ Διακοσμητικά ή Μπομπονιέρες Βάπτισης: Τα Ρομαντικά Πουλάκια!!! ♥

Από καιρό ήθελα να κάνω το θέμα αυτό και την ευκαιρία μου την έδωσε η Άννα από την Κύπρο. Ήθελε να κάνω πουλάκια που θα τα έβαζε ως διακοσμητικά στα τραπέζια των καλεσμένων για την βάπτιση της κόρης της.
Ενθουσιαστικά με την ιδέα αυτή και μπήκα στην όμορφη διαδικασία της δημιουργίας!
Στις φωτογραφίες παρακάτω θα δείτε στο κάτω μέρος, τα ρομαντικά πουλάκια να έχουν κορδέλες από τσόχα και κουδουνάκια για να κάνουν αισθητή την παρουσία τους.
Μια πρόταση είναι να τα κρεμάσουμε σαν φυλακτό ή σαν γούρι στο κρεβατάκι του μωρού ή στο σπίτι μας. Μπορούν όμως να γίνουν και πολύ ξεχωριστές μπομπονιέρες βάπτισης με ή χωρίς τις τσόχινες κορδελίτσες.
Οι συνδυασμοί των χρωμάτων και των χαντρών είναι άπειροι, έτσι μας δίνει την δυνατότητα να κάνουμε το δικό μας ξεχωριστό ρομαντικό πουλάκι!

Δεν θα πρωτοτυπήσω και σήμερα το βασικό μου υλικό είναι η τσόχα, χάντρες και κουδουνάκια.
Νομίζω πως είναι μια άκρως ρομαντική, όμορφη και ξεχωριστή ιδέα!

Σε κάποιες από τις επόμενες αναρτήσεις θα δείτε και άλλα πουλάκια να κάνουν την εμφάνιση του στο SofterrOr! :Ο)

♥ΥΓ. Υπάρχει και μια μικρή ανανέωση στο SofterrOr, έφτιαξα δικά μου ταμπελάκια με τις δημιουργίες μου για να διευκολύνω τους αγαπημένους αναγνώστες και λατρεμένους επισκέπτες του Blog μου. Όταν κάνετε κλικ επάνω σε μια κατηγορία θα εμφανίζονται όλες οι δημιουργίες μου στο Picasa. Επίσης εάν θέλετε να δείτε ολοκληρωμένες αναρτήσεις μπορείτε να κάνετε κλικ στις σελίδες που υπάρχουν στην αρχή του SofterrOr, κάτω από την επικεφαλίδα.
Στα αριστερά του blog έχω φτιάξει κουμπιά με όλα τα social media που συμμετέχει το SofterrOr!

♥ΥΓ. Ένα Blog που θέλω να σας προτείνω και αφορμή είναι μια σωστή μαντεψιά που έκανα, είναι το SofaN! Η Sof και η Fan φτιάχνουν πολύ όμορφα χειροποίητα μικρά πραγματάκια και αξίζει να τις επισκεφθείτε.











 

14 σχόλια:

  1. Ρομαντικά.... και πανέμορφα!!!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα είναι πραγματικά!!!!!Ενα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι τσαχπινιά έκανες Φλώρα στα γλυκά πουλάκια σου και έχουν ροζουλί μαγουλάκια??? Μήπως με παραπλανούν οι φωτογραφίες ή μήπως τα βλέπω όλα ροζ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ!!! :Ο)
    Μαρίνα μου έχουν ροζ μαγουλάκια, πως θα είναι Ρομαντικά Πουλάκια!!! :Ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Φλώρα, πανέμορφα! Κι εγώ έχω στο πρόγραμμα να αναρτήσω κάτι αντίστοιχο που έφτιαξα! Τα πουλάκια και οι κουκουβάγιες είναι πολύ της μόδας!
    Τέλειες οι αλλαγές στο blog, ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια, μου αρέσουν πολύ τα πουλιά σαν σχέδιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  7. Όμορφο το έφτιαξες το μπλογκ σου,τώρα έχει την υπογραφή σου.Τα πουλάκια πανέμορφα και χαριτωμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματικά, τα ροζ μαγουλάκια, αλλά και τα κουδουνάκια, ήταν μεγάλη τσαχπινιά! :)
    Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πανέμορφα!!!!τα λατρεψα!!!!!μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα πουλάκια είναι φανταστικά, τρισχαριτωμένα. Πολύ όμορφα και για μπομπονιέρες και για "φυλαχτό" στο κρεβάτι! Μπράβο!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να τα και τα γλυκά πουλάκια! Τρισχαριτωμένα, με ωραία χρώματα!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι πολύ ωραία τα πουλάκια, εγώ τα έχω επιλέξει για θέμα διακόσμησης στο παιδικό μας δωμάτιο & για χριστουγεννιάτικα στολιδάκια .
    Πολλά συγχαρητήρια για τα πολύ ωραία πραγματάκια που φτιάχνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή