♥ Μπομπονιέρες Βάπτισης: Χριστουγεννιάτικες Τσάντες!!! ♥

Σήμερα έχω μεγάλη χαρά γιατί θα σας παρουσιάσω μια διαφορετική και πρωτότυπη ιδέα για μπομπονιέρες βάπτισης, τις Χριστουγεννιάτικες τσάντες!
Είναι μια ιδέα της φίλης μου της Ελένης που βαπτίζει την Κυριακή το παιδάκι της! Ήθελε τσόχινες τσάντες με Χριστουγεννιάτικα θέματα για να βάλει μέσα διάφορα καλούδια για τα παιδάκια που θα παραστούν στο μυστήριο της βάπτισης!
Τις τσάντες τις έραψα στη μηχανή, ομολογώ ότι δυσκολεύτηκα διότι ήταν η πρώτη φορά και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι ευθείες. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό και πολύ χαίρομαι γιάυτό, αν και κατά τη γνώμη μου το θέμα μηχανή δεν μου πολύ αρέσει, χεράκι και πάλι χεράκι!
Οι διαστάσεις της τσάντας είναι 25Χ25 εκατοστά περίπου και επάνω σε κάθε τσάντα έραψα με το χέρι διάφορα χριστουγεννιάτικα θέματα.

Δυστυχώς οι φωτογραφίες δεν είναι και οι καλύτερες που θα μπορούσα να βγάλω και αυτό γιατί δεν βοήθησε ούτε ο καιρός, αλλά ούτε ο χρόνος μου.

Οι πρώτες τσάντες έχουν θέμα τον Άγιο Βασίλη και το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο.
Οι επόμενες έχουν θέμα τη Χριστουγεννιάτικη Κάλτσα σε διάφορα χρώματα, θαλασσί, κίτρινο και πράσινο.
Τα γλυκά Πιγκουινάκια τα έκανα σε δύο χρώματα μαύρο και θαλασσί. 
Τέλος ο Τάρανδος του Άγιου Βασίλη και η Πολική Αρκουδίτσα με το κασκόλ της!

'Όλα τα παραπάνω θέματα θέλω να τα κάνω στολιδάκια για το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο, μακάρι να προλάβω να σας τα δείξω και στολισμένα, ακόμα δεν έχω προλάβει να στολίσω, χαχαχα πιστεύω μέσα στο Σαββατοκύριακο να το κάνω!!!

Καλή εβδομάδα με Χριστουγεννιάτικες Δημιουργίες!!! :Ο)













 

11 σχόλια:

  1. εγω παντως αν παρευρισκομουν στην βαπτιση, τετοια μπομπονιερα θα'θελα.γιατι μονο για τα παιδακια;ειναι τελειες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ελένη, η μαμά του παιδιού, το ήθελε δεν μπορούσα να της χαλάσω την εικόνα που ήθελε. Σε ευχαριστώ!!!:Ο)

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω λόγια! Είναι υπέροχες! Μπράβο και εις άλλα με υγεία! Καλές Γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλες είναι καταπληκτικές αλλά το γαλάζιο πιγκουινάκι και ο τάρανδος με κέρδισαν με την πρώτη ματιά! Έρωτας κεραυνοβόλος σου λέω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χε χε πραγματικά είναι μια γλύκα! ... να μη παινέψω το σπίτι μου;;; χαχαχαχα :Ο)

      Διαγραφή
  4. Φλώρα μου είναι πανέμορφες οι τσαντούλες σου! Για να πω την πάσα αλήθεια... κι' εγώ ερωτεύτηκα τον τάρανδο!!!!!!!
    Καλές κι' ευτυχισμένες γιορτές να έχεις
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φιλία μου! Καλές γιορτές με υγέια και με όμορφες δημιουργίες! :Ο)

      Διαγραφή