♥ Χριστουγεννιάτικα Στολίδια: Χριστουγεννιάτικο Λουλούδι! ♥

Αρχίζει να μυρίζει Χριστούγεννα, η αγαπημένη μου γιορτή του χρόνου και έχω μπεί για τα καλά στο κλίμα κάνοντας, τί άλλο; Σ Τ Ο Λ Ι Δ Ι Α!!! Στολίδια για το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο και οχι μόνο... Είναι η πρώτη φορά που κάνω πραγματάκια για τα Χριστούγεννα και θέλω τη γνώμη σας, όπως πάντα και σας ευχαριστώ πολύ γ'ιαυτό! :Ο)


Το πρώτο στολίδι που έκανα είναι ένα Αλεξανδρινό Λουλούδι. Έχω χρησιμοποιήσει κόκκινη τσόχα και στη κέντρο κίτρινη.




11 σχόλια:

  1. Τέλειο!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Πολύ όμορφη δουλειά!!!!!

    Ανυπομονώ για τα Χριστούγεννα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμένα μου αρέσει πολύ!!! Γενικά μου αρέσουν οι κατασκευές με τσόχα! Είναι πολύ πετυχημένο λουλούδι! Καλές Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μύρισαν Χριστούγεννα!
    Πολύ όμορφο το αλεξανδριανό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο όπως και όλες σου οι δημιουργίες από τσόχα!!! Το περιμένω στο διαγωνισμό για τις Χριστουγεννιάτικες κατασκευές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ολες οι δημιουργιες σου ειναι ομορφες
    γεια στα χερια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε βρήκα από το blog της Ανεράιδας! Πολύ όμορφο το λουλούδι! Πραγματικά γιορταστικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειο χριστουγεννιάτικο στολίδι! Μας φτιάξετε την διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τέλειο!!!! πολύ ωραίο! σαν ετοιμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πάρα πολύ όμορφο! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή